maandag 24 oktober 2016

Autobelettering helemaal van deze tijd

Autobelettering helemaal van deze tijd

Waarom autobelettering?

Nederlanders leggen jaarlijks ruim 195 miljard kilometers af, waarvan 150 miljard (77%) met de auto (als bestuurder of passagier). Wij verplaatsen ons 3,1 keer per dag over een afstand van 32 kilometer. Gemiddeld besteedt de Nederlander 60 minuten per dag aan het zich verplaatsen op de openbare weg.
Uit het onderzoek van het Ministerie van Verkeer en Waterstaat blijkt dat er op de snelweg gemiddeld 1.070 personenauto’s per uur (= 17,8 per minuut) in dezelfde richting langs een auto rijden.

Autobelettering variërend van een simpele belettering tot zeer uitgebreide fullcolour ontwerpen hebben een zeer hoge attentiewaarde. De relatief lage investering staat niet in verhouding tot de impact dat autobelettering op uw bedrijf kan hebben.
  


Onderzoek van het CBS wijst uit dat er gemiddeld 1,57 personen in een personenauto zitten. Op de snelweg is dat 1,2 per auto. Het bruto bereik van autobelettering op de achterzijde van een auto op snelwegen is dan: 17,8 x 1,2 = 21,4 contacten per minuut.


OTS contacten

Deze contacten worden OTS-contacten genoemd. OTS staat voor Opportunity To See (kans om -de reclame- te zien) de auto met autobelettering beweegt zich midden in het straatbeeld en laat zich niet wegzappen, afzetten, wegklikken of omslaan. Een auto met autobelettering creëert meerendeel ‘gedwongen’ contacten, je kunt er gewoon niet omheen.

De vaak grote en goed zichtbare reclame-uiting en de suggestieve werking van auto’s met autobelettering zorgt voor een hoge impact. Dit alles maakt een auto met autobelettering ideaal voor de nodige herhaling van uw reclame.


6 contact momenten

De gemiddelde mens heeft dagelijks heel veel prikkels om zich heen. (Telefoontjes, whatsapp, televisie, radio, magazines, flyers, emails, brieven, gesprekken van en met collega’s/vrienden/familie. Wil men nog doordringen tot de klant zijn er gemiddeld 6 contact momenten en prikkels nodig wil de klant in actie komen.


Uniformiteit en herkenbaarheid

Door uniformiteit en herkenbaarheid te gebruiken in uw autobelettering in combinatie met uw andere reclame uitingen komt u sneller aan de 6 nodige zichtbaarheids momenten voor uw klant om in actie te komen.


Betrouwbaar merk

Autobelettering zorgt er ook voor dat uw bedrijf als betrouwbaar en legitiem over komt op uw klant. Staat er een auto met autobelettering voor de deur van uw klant wanneer uw medewerkers een dienst komen leveren geeft dat meteen een professionele indruk.
 
Snoek Promo is al 10 jaar werkzaam in autobelettering. Service, betrouwbaarheid en kwaliteit zijn de belangrijkste waarden. Heeft u advies nodig of wilt u de mogelijkheden vrijblijvend doornemen. Bel ons of kom eens langs in de showroom.

https://www.snoekpromo.nl/home




Geen opmerkingen:

Een reactie posten