Valentijnsdag
Marketing 2017
Pechhulp
Er is een pechhulp
bedrijf geweest dat SocialMedia op Valentijn extra in de gaten hield. Wanneer
je dan op SocialMedia plaatst dat je met pech staat met de speciale #Hastag
kreet dan kwamen ze helpen ongeacht of je lid was of niet.
Gratis kaartje
Men kon zijn geliefde een kaart sturen zonder postzegel, maar met
zichtbare afdruk van een zoen. Voor het probleem ‘waar haal ik de lippenstift vandaan’ was een oplossing bedacht. Er waren speciale zoenzegels uitgegeven,
gratis zodat ook de mensen zonder lippenstift in huis een gratis kaartje konden versturen.
Internet en SMS
Er zijn in de
loop van de tijd ook telecom en internetdata aanbieders geweest die hun klanten
gratis lieten sms-en of gratis lieten internetten op Valentijn. Leuk voor
singles die de hele dag op Tinder willen ‘swipen’ maar ook stelletjes die ver
van huis toch willen kijken naar Netflix.
Grote omzet op Valentijn?
Er zijn bedrijven bij die klagen dat het elk jaar minder wordt. Wanneer men op
de ouderwetse manier blijft doorgaan met marketing zal het wellicht afnemen. Echter zijn er nog steeds veel bedrijven die door hebben
dat men juist door innovatie en originaliteit gebruik kunt maken van (alle) commerciële
dagen om de consument te bereiken. Wie slim is beweegt dus mee met de behoefte
van de klant en ontwikkelingen in de markt.
Creatief
Creativiteit,
originaliteit en authenticiteit, het zijn de ingrediënten voor het succesvol
bereiken van de klant. Kijk eens naar campagnes die de technologische mogelijkheden
toepassen. Ideeën die gebaseerd zijn op kennis van de werkelijke behoeftes en
gedragingen van jouw klant.
Wij hebben diverse originele ideeën om uw klant te kunnen verrassen. Denk aan
een originele kreet op een voor uw bedrijf ontworpen sticker of juist een
relatiegeschenk bedrukt met uw boodschap. www.snoekpromo.nl
Geen opmerkingen:
Een reactie posten